Map Unavailable

Datum/Tijd
Date(s) - 05/12/2019 - 06/12/2019
All Day

Categories


ITIL 4 Foundation stelt je in staat om service management te begrijpen. ITIL 4 is de ‘best practice’ voor service management. ITIL 4 draait om het Service Value System (SVS). Dit SVS zorgt voor een holistisch benadering bij het leveren van IT-diensten. Het SVS bestaat onder andere uit principes, practices en definities
Aan het eind van deze tweedaagse cursus hebben de deelnemers inzicht in het volgende:
• De zeven principes van ITIL® 4
• De vier dimensies van Service Management
• Het Service Value System
• De 34 ITIL-werkwijzen, met focus op 18 practices

Doelgroep
Service desk medewerkers, IT-beheerders, service managers, IT-managers, systeembeheerders, netwerkbeheerders, 2e lijn support medewerker

Deze training is specifiek gericht op het behalen van het examen en is daarom een virtuele training.

Deze training wordt aangeboden inclusief een voucher voor het examen.