Loading Map....

Datum/Tijd
Date(s) - 04/11/2019 - 05/11/2019
All Day

Location
Rotterdam

Categories


Een interactieve tweedaagse training waarin je uitgebreid kennis maakt met ITIL ® 4. Je gaat zowel ‘hands-on’ aan de slag met de praktijkcases, als met de methodiek en terminologie. Deze training is speciaal ontwikkeld voor IT-managers, service managers, CIO’s, servicedesk managers.

Theorie

Ondanks de stevige praktische opzet beginnen we vanzelfspreken met een compact theoretisch kader over ITIL® 4. Wat is het en wat zijn de veranderingen met voorgaande versies? Hoe sluit het aan bij de huidige denkwijze in service management, zoals Agile, DevOps en Value Streams?

Learning by doing

De nadruk ligt tijdens de twee dagen op het proberen en ervaren van ITIL ® 4. Dit allemaal aan de hand van een serie aansprekende vraagstukken. Zo begin je zelf te ervaren wat de sterke en minder sterke punten van dit framework zijn. Met de opgedane kennis ben je in staat in kaart te brenbgen op welke vlakken ITIL ® een toevoeging kan zijn voor jouw organisatie.

Examen

De training bereid je voor op het officiële ITIL ® 4 Foundation examen. Dit examen is optioneel en maakt geen onderdeel uit van de training. Wil je het examen doen, dan kan je hiervoor een aparte afspraak met ons maken. Je kunt je dan in alle rust voorbereiden op het examen, en dit op een jouw gewenst moment afnemen.

Praktisch

Datum: 4 en 5 november

Duur training: 2 dagen van 9.00-17.00

Locatie: Rotterdam

Kosten: €800,- (excl. BTW)

Kosten examen (optioneel): € 190,- (excl. BTW)

 

 

ITIL® – “ITIL® is a (registered) Trade Mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

Bookings

2 daagse training

€800,00