Loading Map....

Datum/Tijd
Date(s) - 03/06/2019 - 04/06/2019
9:00 am - 5:00 pm

Location
Rotterdam

Categories


In deze tweedaagse training leggen we je alles uit over ITIL® 4. De training bereid je zo goed mogelijk voor op het officiële examen. Tevens helpen we je met praktijkvoorbeelden je zo goed mogelijk de theorie snel in de praktijk te brengen. ITIL® biedt IT-professionals inzichten en handvatten om een stap voorwaarts te maken bij de levering of ondersteuning van diensten.

Theorie

ITIL 4 Foundation stelt je instaat om Service Management te begrijpen middels het Service Value System (SVS). Dit SVS biedt een holistisch beeld van wat ITIL® betekent voor de bedrijfswaarde, waarbij ook concepten zoals Lean IT, Agile en DevOps worden geïntegreerd.

Aan het eind van deze tweedaagse cursus hebben de deelnemers inzicht in het volgende:
• De zeven principes van ITIL® 4
• De vier dimensies van Service Management
• Het Service Value System
• De 34 ITIL-werkwijzen, met focus op 18

Learning by doing

We vinden het belangrijk om je naast een theoretisch kader ook te helpen met de praktijk. We maken in onze training daarom gebruik van veel voorbeelden en opdrachten. Deze opdrachten zorgen ervoor dat je beter in staat bent om de theorie toe te passen. Extra onderwerpen die we behandelen, zijn bijvoorbeeld:

Examen

Deze training wordt afgesloten met een examen, dit examen vindt op een zelf te plannen dat plaats. Het examen is in het engels.

 

ITIL® – “ITIL® is a (registered) Trade Mark of AXELOS Limited. All rights reserved.