Map Unavailable

Datum/Tijd
Date(s) - 06/01/2020 - 07/01/2020
All Day

Categories


ITIL 4 Foundation stelt je in staat om service management te begrijpen. ITIL 4 is de ‘best practice’ voor service management. ITIL 4 draait om het Service Value System (SVS). Dit SVS zorgt voor een holistisch benadering bij het leveren van IT-diensten. Het SVS bestaat onder andere uit principes, practices en definities
Aan het eind van deze tweedaagse cursus hebben de deelnemers inzicht in het volgende:
• De zeven principes van ITIL® 4
• De vier dimensies van Service Management
• Het Service Value System
• De 34 ITIL-werkwijzen, met focus op 18 practices

Doelgroep
Service desk medewerkers, IT-beheerders, service managers, IT-managers, systeembeheerders, netwerkbeheerders, 2e lijn support medewerker

Deze training is specifiek gericht op het behalen van het examen en is daarom een virtuele training.

Deze training wordt aangeboden inclusief een voucher voor het examen.

Bookings

Prijs inclusief examen voucher (excl. BTW)

€700,00