Map Unavailable

Datum/Tijd
Date(s) - 03/08/2020 - 04/08/2020
07:30 - 14:00

Categories


ITIL® 4 Foundation stelt je in staat om service management te begrijpen. ITIL® 4 is de ‘best practice’ voor service management. Bij de nieuwste versie van ITIL® draait het om het Service Value System (SVS). Dit SVS zorgt voor een holistisch benadering bij het leveren van IT-diensten. Het SVS bestaat onder andere uit principes, practices en definities
Aan het eind van deze tweedaagse cursus hebben de deelnemers inzicht in het volgende:
• De zeven principes van ITIL® 4
• De vier dimensies van Service Management
• Het Service Value System
• De 34 ITIL-werkwijzen, met focus op 18 practices
Doelgroep
Service desk medewerkers, IT-beheerders, service managers, IT-managers, systeembeheerders, netwerkbeheerders, 2e lijn support medewerker
Deze training is specifiek gericht op het behalen van het examen en is daarom een virtuele training.

Deze training wordt aangeboden inclusief een voucher voor het examen.

Over de trainer

De training wordt geleid door Martijn Bakker, trainer en consultant in service management en enterprise architectuur. Martijn is tevens reviewer van meerdere ITIL®-publicaties.

Praktische informatie

Duur: 1,5 dag aaneengesloten

Data:

Maximum aantal deelnemers: 10

Prijs: € 749 (excl. BTW)